Meest gestelde vragen
De meest gestelde vragen over uitzending, detachering, payrolling en meer!
Waar kunnen we je bij helpen?
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
1) Wanneer krijg ik mijn salaris?
Heb je voor een wekelijkse betaling gekozen: Indien wij jouw ingevulde urenbriefje, duidelijk leesbaar, binnen hebben (via whats app, de post, mail, foto of een scan) vóór maandag 17:00 uur, staat jouw salaris uiterlijk vrijdag op jouw rekening. De precieze dag is afhankelijk van de verwerkingstijd van jouw bank. Ontvangen wij je urenbriefje na maandag 17:00 uur dan zal de uitbetaling een week later zijn. Heb je voor een 4-wekelijkse betaling gekozen dan krijg je één keer in de vier weken uitbetaald. Je kunt een overzicht bij Liset opvragen met de betaaldata hiervan.
2) Hoe lang kan ik een uitzendkracht via KTP Uitzendbureau laten werken?
Wanneer je bij ons start als uitzendkracht krijg je als eerst een Fase A contract. Je krijgt van ons bij start een 4 weken contract. Deze wordt automatisch elke 4 weken verlengt tot je 52 weken hebt gewerkt. Vervolgens krijg je een fase B contract. Bij een fase B contract heb je recht op een vast aantal uren voor een bepaalde duur. Wij mogen je 6 contracten in 4 jaar tijd aanbieden.Zit de 4 jaar erop of heb je 6 fase B contracten gekregen? dan ga je naar fase C. Een fase C contract is voor onbepaalde tijd.
3) Ik heb een vraag over mijn loon, wat moet ik doen ?
Neem via de WhatsApp button contact op met Liset (Enschede) of Natalia (Ommen).
4) Waar vind ik mijn jaaropgave?
Jouw jaaropgave ontvang je jaarlijks voor 1 maart. Deze wordt per mail naar je gestuurd of kun je terug vinden in onze portal. Let op: wijzigt jouw e-mailadres? Geef dit zo snel mogelijk aan ons door!
5) Waar vind ik mijn loonstrook?
Je loonstrook kun je in onze portal vinden. Heb je vragen over jje loonstrook? Neem dan contact met Liset of Natalia op via de WhatsApp button.
6) Heb je een klacht?
Vervelend, bel ons op 053-7113495
7) Reiskosten, hoe zit dat?
Wij hanteren de reiskostenvergoeding van de klant. Als het bedrijf waar je gaat werken een reiskostenvergoeding hanteert dan nemen wij deze één op één over.
1) Wat is jullie werkwijze?
Als je een vacacture hebt neem je contact met ons op. Een van onze consultants zal dan bij jullie langskomen of telefonisch contact opnemen om het functieprofiel door te spreken. Daarna gaan onze recruiters aan de slag om de juiste kandidaat te werven. Er wordt een selectie gemaakt van de beschikbare/passende kandidaten. Wij stellen de kandidaten aan jullie voor aan de hand van een cv. Na een sollicitatiegesprek met de beschikbare kandidaat kun je beslissen of je de kandidaat wilt aannemen. Wij bespreken graag met je wat de beste constructie is om de kandidaat te contracteren.
2) Hoe lang kan ik een uitzendkracht via KTP Interflex laten werken?
Een nieuwe uitzendkracht mogen wij eerst een fase A contract aanbieden. In fase A mag de uitzendkracht maximaal 52 werken. Vervolgens krijgt de uitzendkracht een fase B contract, deze is voor de duur van maximaal 4 jaar. Vervolgens moet de uitzendkracht een fase C contract krijgen voor onbepaalde tijd.
3) Wat kost een uitzendkracht?
Dit is afhankelijk van de functie, het salaris en de cao. het uurtarief wat gehanteerd wordt voor de inleen van onze uitzendkrachten is een all-in tarief. Basis hierin is het bruto uurloon vermeerderd met vakantiegeld, vrij dagen en kort verzuim. De kosten van pensioen, ziekte, scholing en sociale premies zit in het tarief verwerkt. Zo betaal je geen kosten wanneer een medewerker vakantie heeft of ziek is.
4) Wie betaald de uitzendkracht bij ziekte?
Wij hanteren een all-in tarief voor onze uitzendkrachten. Dit houdt in dat wanneer de medewerker ziek is er geen kosten worden doorberekend naar jullie.Wij factureren alleen de daadwerkelijke gewerkte uren.
5) Welke rechten heeft een uitzendkracht op basis van de inlenersbeloning?
De uitzendkrachten hebben recht op de inlenersbeloning die de opdrachtgever hanteerd. Dit houdt in dat de uitzendkracht dezelfde rechten heeft als een vaste medewerker. Denk hierbij aan geldnede loon in de schaal, adv vergoeding, toeslagen voor ploegen en overwerk, eenmalige uitkeringen en (on)kostenvergoedingen.
1) Wat zijn de openingstijden?
Wij zijn elke doordeweekse dag geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur. Telefonisch zijn wij 24 uur per (werk)dag bereikbaar. Inschrijven als werkzoekende kan enkel op afspraak.
2) Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
KTP Interflex en de gelieerde payrollondernemingen verwerken jouw gegevens. Deze gegevens zijn nodig voor het vinden van een passende baan, het maken van een arbeidsovereenkomst en de uitbetaling van je salaris. Indien voor de uitvoering hiervan derden worden ingeschakeld, zullen om deze reden de persoonsgegevens ook aan die derden worden verstrekt.
3) Jakie są godziny otwarcia?
Jesteśmy otwarci w każdy dzień tygodnia od 09:00 do 17:00. Jesteśmy dostępni pod telefonem 24 godziny na dzień (roboczy). Możesz zarejestrować się jako osoba poszukująca pracy tylko po wcześniejszym umówieniu się.
4) Co dzieje się z moimi danymi osobowymi?
KTP Interflex i powiązane firmy płacowe przetwarzają Twoje dane. Informacje te są niezbędne do znalezienia odpowiedniej pracy, sporządzenia umowy o pracę i wypłaty wynagrodzenia. Jeśli do realizacji tego celu zaangażowane są osoby trzecie, dane osobowe zostaną również przekazane tym stronom trzecim z tego powodu.